Min Torsdag & Fredag

Torsdag: jobbade på freden från 11-16.. runt 17 så kom östervee henk och hämtade mig å nikke, för en mysig grillkväll hemma hos honom och fia... robin, olle och mike va oxå med..
lite bilder från kvällen ;)
<--killarna dricker skumpa.. ;)
<--mumma!!  <-- snygg sambo..

haha.. kvällen slutade runt två tiden, efter en bussresa med über mycke fjortisar på..


Fredag: systerysters kalas, och för första gången så kom jag först :D hade köpt en ljus grejsimojs till henne.. (skit fin tyckte ja=)  åt ky sallad o ananas paj med glass,, mums!!
Fick ett samtal av chefen å lördag å söndag blev jobb...

            


kvällen avslutades med en kebab tallrik på Amigos med tjejerna :D
det va köp 2 betala för 1 så vi köpte 6st men vi va bara 5, så vi blev rätt mätta kan ja lova!




snipsnapslut... det va min torsdag å fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0