det blir inte alltid som man tänkt sig!

efter min 70tim vecka (förra veckan) såg jag verkligen fram
emot kalaset på lördagen... just nu önskar jag att man kunde spola tillbaka
till början av festen, så jag kunde säga till mig själv att inte dricka
endast sprit!! Tyvärr så går ju inte detta.. utan istället sitter man med fetaste
ångesten för att 1,5tim av ens liv inte finns med i huvudet.. inte ens när det
återberättas om tiden.. Jag ÖNSKAR att man lärde sig detta när man va 18
istället för snart fyllda 24... SUCK!

jag tänker inte ens försöka återberätta kvällen då den va alldeles för
pinsam och helt bortblåst ur min skalle!!
Älskar nikke å det vet han iaf, det är det enda som betyder nåt!

söndagen och halva måndagen va jag i dvala.. full som en kastrull
å huvudet ville explodera!! igår och idag känner jag mig mycket bättre
och ser fram emot en dag med mamma!

städade lägenheten igår så jag har inte dåligt samvete för att
göra andra saker idag:)

fick svar från skolan idag.. blev reserv,,, känns okey... hoppas ja kommer in iaf,


puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj. Det gick livat till ser jag. Vet inte vad som hände men ha ingen ångest. Försöker inte jag ha när jag får såna fyllor. :)

Man får det även vid 23, 24års ålder. :)

Puss på dig.

2009-05-27 @ 13:34:56
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0