det är nästan så man börjar undra hörredudu!

har ni läst min älskade ems blogg om jakt hataren? haah.. roliga
människor det finns här i världen..

har läst lite olika bloggar här å där, men det är sällan det är roligt att läsa
dom, har svårt för när dom ska uppdatera 10gånger om dagen.. hinner ju aldrig läsa allt..

nej, jag är en trogen läsare av Emsans.. uppdaterar alltid lika bra..
lottas.. kanske inte lika ofta men ändå kul att läsa..
å sist glenns.. men hon e inge vidare på detta med uppdateringar,,, haha!!

jag är en sån som skriver när jag orkar å har lust,, vilkert kan leda till sega
uppdateringar...  men men.. de som vill veta mer får väl helt enkelt ringa=)

idag har jag varit ute å cyklat med jazzo å gissa om jag va en stolt hundägare
när har sprang bredvid cykeln HELA tiden.. duktiga hund!!

nu kom nikke hem så ja ska väl va lite gullig å sluta sitta framför datorn!!

puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej snutt!

Jag tycker ialla fall det är mysigt att läsa vad du skriver. Är bland det första jag kollar när jag slår på datorn om du skrivit nåt nytt.

Kramis

2009-05-12 @ 17:39:59
Postat av: Emma

Va SÖT du är. :D Jag läser att din också vettu. :D Men kan tycka att du ska uppdatera oftare. ;) Hihi.

2009-05-13 @ 10:23:47
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0