cykel på köööpet...

nja, inte direkt, men en cykel fick han iaf..
niklas alltså, i present av mig.. han kommer få lite mer'
men inte förän på lördag!:D

han e min plutt han.. <3kärlek!

idag va jag uppe med tuppen, alltså 8 ;)
åt frulle å snacka med syrran.. sen åkte jag till
gengåvan och inhandlade utemöblerstolar, halva priset..
det slutade med att jag köpte 10stolar för 32,50;) tok billigt!!

städade och paketerade in paket, käkade å hämtade nikke
på jobbet kl sex..

han blev glad för cykeln, och vi käkade thai mat
som jag ääälskar!

nu har jag precis kommit in från en 45min promenad med lille
jazzo... :D

imorgon är det upp halv 8 och iväh till doktorn
med herr jazzo å herr sessan..
ta bort halsmandlarna på ena, och kastrera den andra!
ushh.. stackars bäbisar!

nu ska ja pussas lite med nikke..

bye, puss!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Billigt eller inte, vad faan ska du med tio stolar till?? Jag har sett din balkong ;)

2009-05-08 @ 08:25:21
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0