varmt,varmare THAILAND:D

da va vi har da:)
det ar lite svart att skriva pa dessa datorer sa ha overseende..
underbart land, som utan tvekan ar det varmaste jag nagansin varit i..
dagen har vi spenderat (kl ar 8 pa kvallen har nu) med att rida pa
elefanter, tittat pa tiger o fagel show, samt spelat minigolf (iaf grabbarna)
nu ska vi strax ivag och ata mat pa ett stalle som heter tre troll och ar svenskt.

flygresan va val i det langsta laget men nar vi kom hit efter 17h sa va det
varkligen vart det..

har upptackt en dold talang hos mig, jag ar skit bra pa att pruta, sa ja o malle
har gjort en del fynd kan ja lova:)

jag hoppas ni har det gott dar hemma, vi saknar er alla..
men vi klagar inte for detta ar livet!!!


bar och paron (haha) I LOVE YOU!

skriv garna kommentarer som min alskade mums, och mallans pappa
gor.. det ar super kul att lasa!!:)

uppdateringar sker inom narmsta tiden, VI LOVAR!!

pussar till er helena o mallan o nikke o robin

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Love you lots, och saknar dig massor!! Hoppas ni har superbra, vi ses när ni kommer hem! Kram.

2009-03-18 @ 14:59:02
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Janne Pappiz B

Hej Brudar å Cooola Grabbz,tycker att ni ska bjuda grabbzen på den berömda thaisoppan "tomyongkong säkert felstavat" men så heter den nästan och DEN är vaaaaaarmmmm,,,,å himelskt god huva ligen, men ha det så gôtt nere i paradizet,så hörs vi i framtiden när ni dycker upp..he de janne

2009-03-18 @ 17:18:14
Postat av: mamma

Hejsan svejsan!

Va kul att få rida på elefant men det kan väl inte gå så fort kan jag tro. Jag kan tänka mig när du prutar på nått du vill ha. Är det snart slut på pengarna nu eller? Här är allt bra. Har jobbat 13½ tim idag. Blir sängen tidigt kan jag tro.

Ha det fortsatt bra. Hälsa alla

Puss o kram

2009-03-18 @ 20:10:15
Postat av: Emma

Ååååh, kul att du skriver. Tänker faktiskt på dig varje dag. ;) Här börjar våren komma. Även om du bara varit borta några dagar. Rå fint väder, går väl inte jämföra med Thailand men ändå. :D

Ses när du kommer hem. :D

Puss, puss, puss.

2009-03-18 @ 21:00:09
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer du förresten ihåg vad soppan heter som jag tycker ni ska äta?! Goi Deo (Eller Goi Dew) Du vet stavning, men det är ju kyckling, broccoli, selleri och nudlar. Ser du det nånstans MÅSTE du testa. :D

Puss igen.

2009-03-18 @ 21:01:12
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Hej syrran m fl! Kul att höra att ni har det bra och att det är varmt! Blir lite orolig när man här hemma kollar vädret å det är åska å regn där ni är! Hoppas ni njuter iaf! Här är allt bra. Var till bm igår, bebisen har växt å jag fick höra hans hjärtljud igen, TOPPEN! :)

Sen har vi varit å kollat på bil, får se om det blir nåt köp eller inte...

Ha det så bra så hörs vi vidare. Hälsa alla!

Puss å kram Fia å bebis, Henke hälsar säkert också :)

2009-03-19 @ 09:45:39
Postat av: Mikaela

men fy tusan är du thailand!? jag är inte ALLS avis:P åååh vill också!!

2009-03-20 @ 23:08:22
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: mamma

Hejsan svejsan!

Det gick inte att skriva något på det nyaste du skrivit så jag skriver här o hoppas att du läser det. Hoppas resan har gått bra till hua hin. Det kan ju vara kul att se lite runt omkring oxå. Inte bara flyga. Hoppas ni kommer att trivas denna veckan jag kollade på vädret igår och då verkade det bli fint. Ha det så gott o hälsa. Puss o kram

2009-03-21 @ 14:49:24
Postat av: mahlins mamma

Hej ungar! Hoppas ni har det gött långt där borta i tjottahejti. Saknar dig Mahlin,ringer nog snart.Kom just på att det väl är natt hos er nu.ha det bra så hörs vi snart. KRAM

2009-03-21 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0