vad är länge?

jag har nu undrat vad länge egentligen betyder..
visst jag vet att det är en tids "sak" men när någon
säger, -det tar inte lång tid, betyder det då 5-10min
eller 2-3dagar.. det är ju helt beroende av situaton..
sen säger någon - detta kommer ta ett tag..
jaha? 1 vecka eller 10år tänker jag då!!

anledningen till mitt "tids problem" är väl för att jag
inte alltid kan känna av situationer, vilket gör
att mina bedömningar blir knasiga!

jag har inte pratat med en av mina vänner på 1vecka..
vilken är LITE med tanke på att andra kanske
jag bara pratar med nån gång i månaden/året,

men fortfarande känns det som en evighet..
kanske för att vi sista tiden pratade varje dag.. men
ändå.. känns lite konstigt!

men vad ska man göra,
ibland måste man låta folk få sin tid!


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0