this is LIFE!

varmt som vanligt here in thailand,, 37grader i skuggan, 40 i poolen och bort emot 60 i solen.. robin ser ut som krokodil mannen,, han har bubblor pa hela ena axeln.. stackarn!
sjalv har jag inte brant mig sa mycket, men det ar formodligen for att jag inte legat i solen en endaste dag.. skuggan,poolen eller havet passar mig alldeles utmarkt!

igar  va jag och mallan pa hua hins nattmarknad, jatte kul! gjorde super manga fynd :)

har 2 urgulliga barn som grannar i radhuset, olivia och filippa som garna vill leka med oss 4, sa vi hinner inte slappa alltfor mycket..
skulle akt till en skytbana idag, men det far nog bli imorgon istallet, for senare ikvall ska vi aka till ett stoort kopcenter och handla lite.

hoppas som vanligt att ni dar hemma har det toppen!

saknar mina paron... och min sessis...

puss/helena

Kommentarer
Postat av: THA GANG!

Vi saknar er himla mycke <3

2009-03-24 @ 12:20:01
Postat av: Fia

Tjenare syrran!

Jasså det är för varmt å sola....bra att du inte bränner dej iaf, tråkigt när man bara tappar allt på en gång när man solat. Shopping- det passar väl dej bra! :) Hoppas du fyndar lite bra saker till mej ;)

Ha det så gott allesammans.

Kram å puss från oss i sunne

2009-03-24 @ 13:40:46
Postat av: Jenny

Oooh vad härligt ni verkar ha det! Skönt att höra att det var så bra där som man har föreställt sig =) Hälsa resesällskapet!

2009-03-24 @ 14:07:07
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: mamma

Hejsan svejsan!

Jag forstår att det passar dig bra med shopping till bra priser. Tänk på att det ska få plats i resväskan hem oxå. Bra att du är försiktig med solandet. Inte kul att tappa skinnet sen. Då är man lika blek igen. Hur går det med Niklas då. Är han en pepparkaksgubbe nu eller?

Hälsa alla. Puss o kram

2009-03-24 @ 17:59:00
Postat av: mahlins mamma

härligt att ni har det så bra. Undrar om ni får med alla grejer hem bara. Vi hörs snart KRAMAR

2009-03-25 @ 18:12:37
Postat av: Mahlins Pappiz

Nyfiken på vad det blir för goa fynd ni gör nere på "Natt markanaderna"he he,en blir att litte sugen på å få komma ner te värmen å bare kose sig...mahlin jag kanske knycker med mamma å sticker iväg...hi hi.Ha de gôtt nu..Puzzizar Papp

2009-03-29 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0