måndag, vilken härlig dag!! :D

alla andra ja känner brukar säga
-ÅÅÅ VA SKÖNT MED FREDAG Å HELG!
pyttsan tänker jag som jobbar varje helg..
så tjii på er, för jag är ledig ända tills på torsdag :P

idag vaknade jag runt halv 9, va tröttare än trötter..
åt lite frulle med anna och sen skulle jag iväg å simma
å sola, men det tyckte tydligen inte gud,, för badhuset
öppnade inte förän kl två..
så det fick bara bli solning..

sen åkte ja å anna till väse för å packa passaten
proppfull å lasta in i hennes nya fina lya:D

nu tror ja vi ska iväg å titta på soffa för kl 5 ska
vi hämta älskade ems å åka till ÖB..
nice day..

åå fia systra mi.. I LOVE YOU!!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0