kommer jag orka....??

denna überlånga helg??
det är en fråga som ständigt finns i mina tankar just nu..
jag är ju inte van att jobba så jätte mycke nu för tiden
så denna helgen lär bli en chock för min kropp,,
igår gjorde ja ynka 5tim, idag 7.5, imöra 12 å sönda 11..
mindre än en "vanlig" människa gör å betydligt mindre
än jag har gjort men ja har blivit lat..
hemskt ja vet!
måste ta tag i mig å rycka upp mig!
kvällen gick iaf super bra idag, ja å Änders jobbade
å hade rätt mycke folk.. ÅÅ hör nu, jätte sööta va allihopa!
nöjd!!
så kan det bara gå utför nu?

jag vill ha en bra dag/kväll imöra med, men
det får gärna va mycke folk så tiden går fort ;D

så om ja inte uppdaterar så bra imöra å sönda, så vet
ni varför!!

LOVE!
puss<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Snuttan!

Det vet jag att du orkar. Du vill ju gärna ha fullt upp.Men du är kanske trött på måndag när jag kommer. Sen har du ju två härliga veckor i värmen att se fram emot.

Hat gött

2009-03-07 @ 10:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0