jaha ja..

ska snart gå till jobbet för en mycket tråkig å förmodligen utdragen söndag.
har på senaste tiden börjat avsky att jobba på söndagar.. nästan inge folk
så tiden går så himla sakta juh..

köpte mig jackan igår.. å den är ju så himla fin, är tok nöjd!
efter jobbet igår gick ja hem till sjöstedt å lorre å drack 3 cider,
blev ännu tröttare och ville hem kl 1.. tyvärr, pga vissa missöden
va jag inte hemma förän halv tre.. SUCK!!! men men,, vaknade 10
idag av att malle ringde,, haha.. så nu har jag i princip bara suttit å väntat
på att gå till jobbet..
nikke ligger bakis i soffan å är lika lite sällskaplig som mig :P

hoppas alla hade kul igår.. själv har jag haft bättre dagar..


puss<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppla! Vad hände? Själv sparade jag mig under helgen för personalfest i kväll =)

2009-03-01 @ 12:54:39
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0