jaha då va det sverige igen..

ähh det är inte så pjåkigt det heller=)
känns som vi varit borta i evigheter och hunnit med massa massa
saker, så nöjdare kan man inte vara:D

om ni förväntar er en brun helena, så kommer ni bli besvikna,,
har varit WAY to hot för att pressa i solen.. :D men det har varit minst
lika skönt i skuggan,,,

saknar min mamma ioch syster jätte mycke,, å ja får inte träffa
dom förän på onsdag!! känns som det är jätte länge kvar!
Å vad ska man göra på dagarna nu då?

jag lyckades iaf spendera mina slantar,, å flitigt oxå..
kommer inte ens ihåg allt ja köpt!!:P bra jobbat!

saknar värmen, men det får bli en ny tripp nästa år, och
då blir det med familjen:D

puss<3



Kommentarer
Postat av: Emma

Där va du ju brunast. ;) Eller rödast kanske. Beror på hur man ser det. :P Jag håller på brun ialla fall.;)

2009-03-30 @ 19:12:48
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mamma

HEJ snutt!

Du är så brun o fin. Det var länge sedan du hade så brun färg på dig. Skönt att du är på hemmaplan igen. Sakna dig.

Puss o kram

2009-04-02 @ 21:07:22
Postat av: Anonym

HEJ snutt!

Du är så brun o fin. Det var länge sedan du hade så brun färg på dig. Skönt att du är på hemmaplan igen. Sakna dig.

Puss o kram

2009-04-02 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0