vad är rätt och vad är fel?

har legat å grubblat mycke över det där med smsen..
ska jag krypa ur mitt skal å dänga iväg ett där jag
faktiskt skriver vad jag känner.. eller är det ett tecken
svaghet? å även om det är det.. så har inte jag rätt
att både va svag å lite blödig nu?

många frågor har cirkulerat i min lilla verkstad.. men
jag saknar ju honom.. alla andra vet det.. borde inte även
han få veta det??
han kan ju faktiskt inte läsa mina tankar heller.. lika lite som
jag kan läsa hans.. ja.. vi får väl se vad som händer..

tänk om det fanns en bok om hur man ska bete sig i sånna hära
situationer.. va mycke lättare allt skulle vara!


over and out!


mosters favorit..

Kommentarer
Postat av: mamma

Gud så sött. Puss på er

2009-06-12 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0