Världens bästa familj!

Nu ska ja passa på å hylla mina Nära.. Å kära<3

Mumsen- absolut bästaa, mest omtänksamma mamma som finns.. sättar alltid alla andra i första hand.. (inte alltid positivt vettu, du måste tänka på dig själv också) blir aldrig arg, och gnäller aldrig heller! I love you mamma!! <3

Papsen- inte så illa pinkad han heller :D, har finns jämt där när ja beöver honom.. även om han alltid jobbar å står i så vet ja att han skulle släppa ALLT för min skull!! Love you papi!

Syrran- Min älskade syster, söta gulliga fia, det är tur att ja har henne.. då slipper ja oroa mig för saker, för förmodligen gör hon det åt mig.. haha skämt åsido,, men världens bästa e hon.. :D love you, å lilla pyret som växer inne i dig!
Henk- Världens coolaste svåger..(haha, låter tookigt vuxet å säga det),, ha e verkligen som en bror, snäll å go!<3

Nikke-Världens bästa pojkvän.. vette tusan va ja skulle göra utan denna pöjk. viilket tålamod han har.. söt som socker är han också..väldigt glad över att ha honom.. tröstar mig alltid när ja e ledsen  å skrattar alltid med mig när ja e glad! <3


som ni kanske förstår så är ja väldigt glad över att ha dessa personer i mitt liv..


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snutt!

Det var många gulliga o fina ord om oss här. Det känns så skönt att veta att man gör så gött en kan.

Ha det så bra.

2009-01-16 @ 16:45:21
Postat av: Sofia

Hejsan syrran! Tack för allt! Jag älskar dej med...puss puss

2009-01-19 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0