städa bort julen?!

å va tråkigt det är att behöva plocka bort att julsaker.. har ju precis satt upp dom typ.. granen försvann förra veckan, så det är ju bara köket kvar,, men gud va tråkigt det är...

sitter istället framför datorn med 2 vovvar vid fötterna, anna är nämligen på A-F och ja passar de båda odjuren :D.. sen sa vi åka ut till I2 och leka lite med dom.. det ska bli skojsigt..

kvällen kommer ja spendera mestadels med Idusen, men även lite med mitt hjärta<3.. har inte varit med honom på lääänge känns det som.. å ja saknar det!!

nej nu ska ja ta tag i mitt liv å skaffa mig ett jobb..  ;)


ciao!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag veeeet...sjukt dålig på att uppdatera :P Ska...någon gång...Haha, ha inte dåligt samvete för att inte orka höra av dig. Min senaste teleräkning var på under 100 kronor i trafikavgifter, inte så bra jag heller ;)

2009-01-14 @ 15:19:08
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0