tisdag 090113

idag har ja varit en riktig slöfia.. Anna har varit hos oss sen igår och stannar tills imöra:D så dagrn har mest bestått av att gå ut med hundarna, ätamat, å se på tv.. men ja va faktiskt till banken Å till Ulf på kontoret å fixa lite saker, så det känns iofs bra!

nu har vi ätit nachos och druckit lite vin, samtidigt som vi sett på TopModel ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NU ska ja även påpeka att jag ska bli MOSTER till Sommaren..
LOVE YOU!! 


Till min syster:



I förtroliga samtal om kärlek och lycka
vill man ha någon nära som kan råda och tycka

En som ofta vet svaret på alla bekymmer
en som lyser upp vägen när det kvällas och skymmer

När man känner sig lycklig, glad eller dyster
finns hon alltid till hands - allra käraste syster!



puss<3


dagens ord: ELJEST...
Lotta "MIn livs levande ordbok:)" lärde mig även att detta betyder typ "annars" thanks babe!

Kommentarer
Postat av: Tväråna

"Eljest" betyder ungefär "annars". Mvh Rådis - din ordlista i livs levande form.

2009-01-13 @ 21:51:32
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Fia

Puss på dej syrran! Du blir den bästa mostern i världen! Kram

2009-01-15 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0