sjuuuk!!=(

då va det dags igen då! Jag har förstås gått å blivit sjuk, å eftersom ja jobbar
endast 5pass (!!!) denna månad så är det väl självklart att det första är imorgon!!
SUCK! men ja jobbar på att bli frisk tills dess,, inte så trevligt å snora i andras mat! (haha)

så nu e det andra dagen ja legat framför tvn å degat å detta börjar bli riktigt tråkigt!!
Why why why har vi inte en bärbar dator!! sa till nikke att ja ville köpa en nu på rean,
men han tyckte inte att det va en sån bra idé eftersom ja inte har något jobb längre..
hatar när han alltid har rätt!! å säg inte det till han,,

vore inge fel å åka till norge nu! tjäna lite cash å shoppa järnet... eller ja
ja har ju faktiskt bestämmt mig att börja plugga till hösten (hoppas du hänkar på emma)
så jag ska väl spara så mycke som möjligt så ja inte behöver ta massa läskiga lån.. BLÄ!

nu ska ja krypa ner framför tvn å tycka synd om mig själv.. kanske göra lite soppa:D

take care!

miss my bär´s! (inte öl utan bär.. sånt man äter=)

ciao!!

Kommentarer
Postat av: emma

vi får se om det blir pluggande för mig. :P kanske blir nästa år istället. :P så du får berätta vad ni gör och sådär. ;)

2009-01-04 @ 09:52:17
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0