ja snodde jennys :)

Partest


Vad heter ni? Helena å Niklas

Hur träffades ni?
Genom Cissi å robin, för ca 4år sedan. varit tillsamans i drygt 2.

Är ni förlovade? nej :(

Bor ni ihop? ja
 
Har ni barn? nej

Har båda körkort? Ja
 
Isåfall, vem kör bäst? JAG-utan tvekan! ;)
 
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag :D det va i min förra lägenhet på sommarro.

Vem är äldst? han
 
Vilka stjärntecken är ni? Jag: lejon Han:Oxe
 
Vem fyller först på året?  Nikke
 
Vem är längst? Nikke, men inte med så stor marginal.
 
Vem sjunger bäst? hahaha.. det får bli nikke det!
 
Håller ni i handen på stan? Inte så ofta, vi är inte på stan tillsammans så ofta.

Kände ni varann innan ni blev ihop? JA
 
Blev du kär i första ögonkastet? Nej det blev ja inte,,

Har ni någon speciell låt? nej det tror ja faktiskt inte,, men caramia med måns ligger varmt om hjärtat.. haha
 
Har ni varit utomlands tillammans? ja, karpathos å snart thailand:)

Vilket är ert bästa minne? ojj,, svårt att välja endast ett! vi har många fina minnen, trot eller ej :)
 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mat å ser på tv

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ehh nej.
 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? då bodde nikke i väse men vi va grannar 1år innan vi blev tillsammans
 
Blir du lätt svartsjuk? jag blev det förr, men nu bryr ja mig inte så mycke..
 
Brukar ni bråka? jo det händer väl..
 
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
 
Brukar nån av er prata i sömnen? ja det händer då å då att han säger något intressant men inge förståligt!




tack glenn.. nu har ja haft nåt å göra i några minuter :D
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå, hallå. När gör du utmaningen då?! :O Pöss.

2009-01-30 @ 18:38:16
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0