idag är det Jobb på listan..

Har nyss gåt upp och kastat in mig i duschen, så nu sitter ja å torkar framför datorn.. haha :D  ska snart åka iväg på hemligt uppdrag, å efter det ska ja hem å slappa innan ja börjar jobba kl 17.. jepp idag är det jobb, har lite blandade känslor för det, men mest bra. När man inte jobbar så mycke, känns det faktiskt inge vidare att gå iväg, konstigt nog!

passar väl på å skriva att ja älskar min mums,, så hon inte tror något annat. hon e faktiskt den bästa!

nej nu ska ja göra mig iordning..

ciao,

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en toppen dag! Du skulle inte ha tid att lägga in videofilerna från i söndags? Puss å kram

2009-01-15 @ 11:04:36
Postat av: Helena

ja skicka den till våran delade mapp.. puss & kram

2009-01-15 @ 11:37:10
URL: http://helenamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: A-B

Jag älskar dig med. Du är en toppentjej. Hoppas du vet det. Puss o kram

2009-01-15 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0