hyfsat lugn kväll..

jepp, idag va det en rätt så lugn kväll.. började kl 16, å första gästerna kom väl runt fem.. men sen trillade det in lite allt eftersom.. hade iaf 8 bord samtidigt :D.. jobbade med A idag oxå, å jag har fått alla mina papper som jag behöver till a-kassan så nu borde dom inte ha något att klaga på... -förhoppningsvis-..
dricksen sög förövrigt oxå idag.. eftersom våran kortmaskin inte funka så va det inte alltför många som tyckte att det va super roligt att gå ut å ta ut pengar.,. vilket resulterade i hyfsat jämna pengar idag.. men men. överlag  så va kvällen  helt klart godkänd..

nu e ja sliten som ett djur å nikke vill inte massera mina svettiga fötter.. *taskmört*
så det är väl bäst att krypa till kojs å slumra in, för det e ju en dag imöra oxå..!!


ciao chikas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0