förstår ni vad jag säger?

okey, jag vet att ja pratar mycket, å man kan inte förstå allt.

Igår för ex. Gubben som äger huset på koh samui ringde till mig för att berätta lite mer om området och tyckte ja skulle gå in på deras sida.. såhär lät samtalet..

-Om du går in.....
*jag är redan inne på eran sida,,
-på  www.gis....
*jag ÄR redan inne på den sidan...
-.se/samuiswe........
*jajaja, Jag VET, jag är redan INNE på DEN,, (börjar bli lite smått irriterad)
-JAHA, du är redan inne på den.. då förstår jag!!

OMG, Ja trodde verkligen att han drev med mig, men karln va heelt seriös..

Jaja, men lite charmig va han ändå med sin dialekt, skulle gissa på daaalmåå!=)

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0