den börjar försvinna, sakta men säkert!! :D

ja idag känner ja att förkyldningen är påväg till någon annan :D sköönt!
Idag är det bara hostan som har retat mig,, haha Rethosta! Har även kommit på
att min käre "lillebror" är så illa tvungen att hälsa på sin kära syster å måla hennes vägg=)
är så fruktansvärt trött på vårat sovrum.. kan det bli tråkigare.. svaret är NEJ! hade tänkt mig
"klätter" växter i svart.. möe finare än det låter gissar ja på.. haha

detta vore väl snyggt=)


alltså bara tapeten:D

ska höra va nikke pöö tycker..

åå ny kommer min favvo reklam.. -friends- tjej som sjunger om mobbningen..

du tror väl att min ensamhet är värst.
men det är när alla andra ser mig som jag verkligen blir rädd.
förklara snälla så att jag förstår. varför ni tystnar när jag kommer
och ni skrattar när jag går. säg varför det måste vara jag som har
ryggen upp mot väggen, bara hud mot hårda ord. den som får rivas klösas
bitar för mitt liv mot alla andra. det finns ingen belöning, och jag kräver
ingenting, bara att aldrig nånsin tvingas hålla käften.


http://www.youtube.com/watch?v=pqA7YoHvCUQ&feature=related

har ingen aning om detta är rätt, men det är så ja sjungen den=) å alla som känner
mig vet att ja sjunger det va vill, hhaha..  eiisaa paitää...

nu börjar det bli sena timmen, men va gör väl det när man inte har jobb dagen efter, eller?? :P

ciao!!

let´s gooooo... time´s a  wastin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0