vuxenpoäng & hurtpoäng..

ja idag är jag värd lite vuxenpoäng tycker ja..
*jag har faktiskt (trort eller ej) dängt iväg ett meddelande
till herr arg på jobbet att jag ber om ursäkt för
att ja sa som ja sa å förklarade fint varför ja gjorde
det. Missförstå mig inte, ja e fortfarande inte
överlycklig över att kallas fetto men ibland
för man visa sin "bästa" sida.

mina hurtpoäng ska ja få för att
jag simmat 1050Meter idag :D
känns riktigt bra, å imöra är det dags för ett nytt
pass :D eller hur idusen?


dags att skaffa lite nya rutiner kanske?


pusss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Taaaaaaaaaaaack så mycket för skjutsen. :D Det va jätte snällt och gulligt. :D Hihi. Puss.

2009-02-11 @ 10:26:39
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0