om du vill ha något gjort så får du göra det själv..

haha.. ja så är iaf tänkesättet för mig hemma i
Eriksson/Lans residentet :D
Niklas försöker nämligen sluta snusa, å
hjäälp mig ja vill flytta härifrån ;-P (skämt åsido)
nej, men det är inte lätt att bli av med dessa dumma vanor
men för vissa går det kanske lättare än andra?! Vem vet!

nej men ibland tycker ja verkligen synd om mitt <3..
ja tjatar å tjatar.. men egentligen så vet ja ju att
det alltid blir bäst omjag gör saker själv..
det är iaf så det känns, för ja behöver ju knappast
gnälla på mig själv för att ja inte diska eller städar,
utan det e ju bara att ta tag i det å få det gjort!

Man blir ju lite lätt rastlös av att sitta hemma hela dagarna
också.. så det är väldigt skönt att ja har Ida som får
med mig till badhuset, hoppas det blir en daglig
rutin, för min del.. om budgetet håller med!

ska försöka slita mig från datorn en stund,
kanske lägga mig framför tvn!

Vill även påpeka att det finns en viss person
som jag saknar väldigt mycket nu, å det är du TooT!
Hoppas allt e bra:D (ja, ja ska faktiskt ringa nån dag)

imorgon vankas det jobb oxå.. (om ja inte skrev det förut)
VIRRPANNA!!
ska jobba med sasha, :)


bye my lovely bär´s and päron!!=)
puss<3

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Puss puss puss puss!!! Saknar dig med juh... Men jag har luskat reda på att du jobbar ikväll, med Sasha,(Ja, jag vet att du skrivit det här också...) så jag tänkte glida förbi sedan och säga hej! :-)

2009-02-12 @ 07:06:11
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0