kramp, tjafs å petter :D

haha kitshig rubrik va?
kom verkligen inte på någon bättre.. å denna passade
faktiskt för ikväll...

gick till Plaza före arena, drack några smaskiga saker,,
gick till arena (SJÄLV looser;) men träffade nikke å bobbin..
såg på petter å han va riktigt grym.. e glad att jag gick dit:D

sen vid ett tog vi jackorna å åkte hem..
lagomt fartfylld kväll enligt min mening :D

imöra e det dags att åka hem till mums å paps..
mums har kalas...
ska få se min syster oxå.. Å så klart min systerson :-D
eller ja, magen iaf.. men han e ju där inne... ;)

hoppas alla haft en bra helg än så länge,, min
har varit halvdann.. men mycke
bättre än vanligt..

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0