full å go Väsebo.

igår runt två snåret slirade nikke in i lägenheten :) han va sådär underbart söt full å
 ja kunde inte annat än att ler åt honom, han pratar fruktansvärt osammanhängande i
onyktert tillstånd å det är underbart!=)

Idag har vi spenderat halva dagen i hällekil där vi hälsat på mina älskade föräldrar :D
måste passa på nu eftersom jag jobbar varenda helg i februari månad..
å det är inte ens synd om mig för jag bad ju om det själv,,, ;) kan va bra å kunna betala
räkningarna när man kommer hem från thailandet.. eller va tror ni`?

imorgon ska ja iaf boka hotell för de 5 nätterna i koh samui.. hittade ett
jätte fint precis brevid stranden, med 2 sovrum så vi kan parta i ett å sova i ett.. haha det va va grabbarna föreslog :D

nu ska ja sätta mig framför tvn med min älskling, så ni får ha en underbar kväll mina bär..


Puss<3

Kommentarer
Postat av: msmitsy

Kolla upp med A kassan gumman, du får bara ha extra jobb i 75 dagar sedan förlorar du på att jobba extra. Kram

2009-02-02 @ 18:18:35
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy
Postat av: Emma

Hehe, han va grinig för att jag gick hem från festen. Men nu är allt som vanligt. :) Han är sitt underbara jag. :D Hehe.

Men gött att få en full å go väsebo. ;) Vet du va jag tänkte på? Vad var det vi sa i Torsby?! Torsby at night.... nånting. Kommer inte ihåg. :( Hehe.

2009-02-03 @ 11:04:04
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0