fisk eller fågel..

varit å simmat nu,, eller ja inte just nu men förut!
jätte skönt å så, men ja måste verkligen försöka ta mig (läs:oss) tidigare
imorgon, för på eftermiddagen kommer det massa kontigt folk har jag
märkt,,å det gillar inte helena förstår ni..

ja, igår hände något "kul å oväntat" kan man säga..
ja å ida handlade på pekås, väääldigt lång kö,,
så jag frågade snällt damen framför mig
-vilken kö står du i?
*jag står i den som går fortast!!!
(ja bara hallååå??)
-jaha, ja okey då..
(en dam bakom imig säger något i stil med)
-jaa, vissa har ju svårt att bestämma sig..
(STORT MISSTAG)
fortsättning:.. -det brinner inte nån stans!, å -jo kanske hos mig..
-men då är det försent!!
jag står alltså mellan 2 TANTER som beter sig som ja,, 12ÅR!!
nemen snälla nån tänkte ja, men ville inte lägga mig i så mycket mer..
ja, det va iaf gårdagens stora ilandsproblem, gott folk!!

nu ska jag vänta på älskling,, vill att han kommer hem..
jag känner mig sådär mysigt nykär nästan!!
<3love my booo<3



puss på rej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha. Skulle inte Nullah Ohlsson/Nullah Syvertsson va fint då?! ;) Haha. Eller inte. Då är våra andra namn på våra barn mycket, mycket finare. :D Hihi. Puss.

2009-02-19 @ 08:08:19
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jag tror man måste vara en heltids kaffedrickare för att förstå känslan. Jag tror det var det här Peter kunde förutspå då han köpte en kaffekokare till dig, med återanvändningsbart filter! =)

2009-02-19 @ 12:37:09
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0