dags igen :D

hola hola..
idag va vi iväg tidigare och det är något som ska upprepas,
jag hade en *hel* bana för mig själv.. gissa om jag mådde:D
påväg ut från badhuset ringde the chief, å jag
ska jobba ikväll.. dagen kunde inte bli bättre..
men där hade jag fel för rätt som det va så fick ja
min nya digitalkamera.. Åå va den va fin!!
(hoppas den tar bra kort oxå=)
Min mumsa är sötast i världen oxå,, tänker inte
säga varför (men det vet du ju mums)
men bäst är hon iaf!!

Har fått übersöta bilder på syrrans mage oxå, men de
får jag inte lägga ut här... :(
men den är iaf väldigt fin :D

på söndag är det kalas i hällekil, för på tisdag är
det mums födelsedag!
Hoppas hon blir glad över presenterna!!

Nu ska ja ringa malle balle, å se om vi ska ta en sväng
på stan innan ja börjar!!


Puss på rej!<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo jag håller ju på med c-uppsats då så jag kommer nog innan Jonas, typ på 5-6/4. Jonas måste ju kolla hur han går i skola, och med hans framförhållning kan det ta sin lilla tid =)

2009-02-19 @ 15:53:27
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0