ännu en dag..

så nu är nästan måndagen klar då.. (å inte kan man göra den ogjord;)
nejdå, min måndag har varit helt okey.. älskar
att ha jazzo hemma,, han e helt underbar!

önskar ibland att nikke inte försöker sluta snusa,,
visst låter hemskt av mig att säga, men det e inte så lätt
å va helena jämt heller,, vet inte hur mycke mer onödigt tjafs
det blivit bara dessa dagar.. suck! men ja hoppas verkligen
att han lyckas annars blir ja vansinning :-P
vill ju inte stå ut med herr surpropp i onödan!
hehe.. nä men försöker peppa honom!

imorgon e det en speciell dag,, min mums födelsedag!
bästaste mumsan..

något lite mindre kul e att det är sprutdag 2 imöra!!
men, det kändes ju knappt sist så vi får hoppas
att det inte gör ondare nu..

trallade in på stan förut å köpte mig ett par solglassisar
på gina.. värsta coola pilotsakerna,,
ja såg ju ut som en tok, men vem fan bryr sig!

nej nu ska ja se på ännu ett avsnitt av 2 1/2 män..
mitt nuvarande beroende ;)

hoppas på att nikke tar ut jazzo sen också..


puss<3



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lär få jobba ändå, förmodligen blir det ett jourpass. Det är INTE hemskt att klaga på sluta-snusa-humör! Då Jonas slutade jublade jag över faktum att vi skulle vara ifrån varandra en och en halv månad, då hade vi dessutom vart ihop lika länge. Lets face it, de är ett par as ett tag men sen följer en tid då man är riktigt stolt över dem, tills de börjar gnälla över att man vill ta EN cigarett bara för nöjes skull :P

2009-02-23 @ 23:51:11
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Emma

Va du är go. :D Mitt hjärta tog ett extra skutt nu. ;) Ser fram emot fredagen. Hihi. Och hälsa grattis till mamsen. ;) Puss Puss.

2009-02-24 @ 07:04:50
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0