nya kliv...

ja, som de flesta nu vet så har jag provjobbat på the pease ;)
det har varit jäkligt kul faktiskt.. men nu måste jag göra ett val..

å hur ska det bli?

ush ja,, men för att tänka på nåt annat då..
va i väse på inflytt. fest igår.. va väl sådär, sov över hos N päron
i husvagnen:D mysigt!!  önskar att vi bodde på landet oxå,, så
jag försöker att övertala mitt hjärta,,

har precis ätit hemmagjord pytt å det va supergött.. pratade
med syrran i telefon oxå.. ska ju dit på fredag å jag längtar:D

titta vilka fina kort vi tog under påsken..


å på de blivande päronen,,


de ä ju så fine såå... :D

nu ska ja kolla klart på filip å fredrik,, fan va bra dom ä!!!

pussa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0