lite snor på tillvaron..

det är väl inte helt fel gött fölk;)..
ryggen är 100ggr bättre idag, vilket jag är ytterst tacksam för..
detta resulterade i att jag fick lite saker gjorda idag..
jag har köpt blomlådor, blomkrukor och blommor.. planterat
jag har varit på mys promenad med jazzosen i mariebergsskogen å
kikat på alla fina djur,, myyyss

sen lagade ja stuvade makkaroner å falukörv å bjöd min svägerska ;) kul namn
sen såg vi på film the stranger och åt chips å popcorn :D ännu mer mys
dock så va ju filmen lite smått läskig. å toppade med ett kasst slut!

nu är ja himlans trött men tänkte bjuda på lite fina kort som blev tagna under dagen!


mys i m-skogen     


fina sippor      tokig hund ;)



blommor...          

det kommer se bättre ut när blommorna vuxit till sig lite :D


känner mig som er riktig hemmafru... hah..

puss<3


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Va fint du gjort på balkongen och här på din sida. Många fina kort. Ha det så gött. Puss o kram

2009-04-23 @ 17:54:33
Postat av: Anonym

Hej!

Va fint du gjort på balkongen och här på din sida. Många fina kort. Ha det så gött. Puss o kram

2009-04-23 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0