hungrig som en varg..

jag vill ha mat, MAT!!

gick bra på jobbet idag trots att ja snorade och nös
stup i ett...
jobbade med M idag å hon får plus av mig,, gÖÖr roligt
tjej:D men det är alla där, iaf alla jag träffat..
mest tjejer är det också.. kan vara kul
som omväxling..

imorgon vill jag:
*gå på I2 martén
*köpa vin
*hälsa på lammen
*va i väse..
* på inflyttn. fest

å det ska ja få göra oxå..  :D
vilken underbar dag,, om snoret slutar rinna vill säga!!


puss å godnatt<3

va tycks om min nya sida,,(igen:P)
jag har tagit alla korten själv, funderar på att
göra dom till tavlor!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej snutt.

Tråkigt med snuvan, men kul att de var så trevliga på jobbet.

JÄTTEFINA KORT!!!!!!

2009-04-25 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0