vilken natt!

va på legends champange invigning igår.. skulle vara typ finare afterwork fatta ja det som,
iaf så blev det en hyfsat tidig kväll. Hemma runt elva o ner i sängen kl ett... hade varit
underbart att vakna pigg o alert idag för kvällens bravader men icke, min mage hade
andra planer för mig! kl tio i sex vakna ja med kramper som heter duga, gick ut å gick,
la mig framför tvn tills nio o sen sov en timme i sängen.. ja e heelt slut i kroppen.
känns som ja har kräkts i 10dagar o inte ätit ett dugg... så ikväll är ja ytterst tveksam
om ja överhuvud taget tar mig upp ur soffan.. tur i oturen e ju att ja har nikke som är
söt å snäll..

men ja önskar alla en trevlig lörda kväll-...

på återseende

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är han söt!!! Eller hon...jag vet inte riktigt =) Jodå allt är bra här! Har tenta på onsdag, därför har jag stänkt av omvärlden :P Men i kväll är det sittning och då ska jag dricka maaaaaassa öl =) Hur går det med magen?

2008-09-27 @ 15:42:12
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0