sjuk?

näe nu känns det som vintern verkligen är på väg med skit stora steg!! har varit småkrasslig hela helgen.. å idag är det förmodligen värst!! å som grädde på glassen så ska ja iväg å jobba kväll idag! hade helst legat å snövlat i min säng o tyckt fantastiskt synd om mig själv :P
förlåt mina små bär för att ja skrev som ja skrev i förra bloggmedd, hehe men kul att se vilka som faktiskt läser :D håller med om att ja kanske borde kommentera själv oxå.. mest rättvist så kanske :))
happ va på 1års kalas igår oxå.. min loveli kusin seth va det som ble stor,, han e ta mig tusan sötast i hela världen..

loocki loocki..

                                         sötast av dom alla....


see u later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0