mitt i helgen då..

jepp då va det helg igen,, jobb jobb jobb!!
Nästa är jag dock ledig så då ska vi kalajsa lite.. förmodligen väse som lockar denna gång!

Igår jobbade ja o malle så flitigt,, va lugna gatan fram till 19, då kom det ett gäng (full restaurang)
men allt avtog runt halv tio, o kvart i elva gick vi till meccan o käka.. ja vet olivki att ja inte borde
det, men ja gjorde det ändå.. Ni förstår, det är såhär.. det finns en polsk kock på fonti som
säger precis som han tycker & för några dagar sen gjorde han klart för mig att ja inte borde
äta så mycket, då jag börjar bli fet !!! jag fick då fint förklara att man faktiskt inte behöver vara
såå ärlig, speciellt inte till en tjej.. men då fick ja bara svaret,,
-but it´s true!!      *yippi*  och
för att strö lite strössel över moset så gjorde han en liten vacker hint även igår när ja skulle
smaka på 1glasskula,,
-are u sure u wanna eat that!!!!!! kändes ungefär som rachels
syster i vänner..
-A moment on your lips, forever on your hips!!! 
vad har hänt med världen,, det är inte så hemskt att dra en vit lögn ibland.. ja lovar att
inte klandra er sen!!

jqjq, har iaf varit flitiga lisa här hemma.. igår städade ja o nikke våran städskrubb & det där skåpet man
slänger in all skit i!! Å idag va det garderobens tur.. då vi bara har 1 så va det dags att rensa ut sommarkläderna
och in med vintern!! *suck*

Nikke är på fisketävling i helgen så ni får hålla tummarna för min prins,, :)

love to ya all!

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Olivki... ärligheten själv alltså! :-D Kan man skylla på kulturkrock tro?

2008-09-20 @ 16:04:08
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: jag

ja, man kanske kan det :D

2008-09-22 @ 22:41:27
Postat av: Anonym

haaaaallå? är det nån där?!

kom igen nu. uppdatera. :D

2008-09-24 @ 21:34:51
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0