marknad i hembyn!

helgen blev ju inte riktigt som planerad, igår skulle vi ju parta med väse gänget, men
det slutade med en väldigt stillsam hemmakväll då min mage starkt protesterade!!
Idag pratade ja med min mor o hon kom till stan för att hämta "hem" mig så att vi kunde
gå på olsätersmarten.. jätte mysigt! köpte lite godis o andra onödiga o onyttiga saker som
man alltid gör när man är på en marknad! trevligt hade ja iaf.. kvällen kommer vi att spendera
framför tvn. än en gång! ska snart tralla ner till nöjesbutiken å hyra lite filmer:) se om vi har bättre tur
än sist.. då det blev 3st halv danna saker..

hoppas alla andras helger har varit mer fartfyllda:)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Urgh! Bakfull som ett ägg och tenta på onsdag...jag vill inte leva längre!

2008-09-28 @ 18:07:50
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Tväråna

...varför går den fina klockan du har uppe i hörnet tre timmar fel?

2008-09-30 @ 11:46:32
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0