livet ute i naturen...?

ja nu måste ja bli lite flitigare med detta, har inte haft något sug de senaste dagarna..

imåndag så skulle ja å malle till kmti o träna, men när vi insåg vilket fint väder det faktiskt
va ute, så bestämde vi oss istället för att gå en runda i I2 skogen.. ett mycke bra val om ni frågar
mig då ja tycker att det är mycke roligare att va ute än att stå inne i ett varmt träningsrum å svettas
ikapp med andra människor.. det blev iaf 5 hela km :)

tisadag jobbade ja å malle va hos sin mor, men det stoppade inte oss, då vi kl 01.00 tog en
5km promenad igen *stolt*
onsdag skulle vi gå i I2 skogen igen, men ja mitt nöt tyckte att det skulle vara kul att gå ett annat spår
denna gång, å eftersom di där j***a informations tavlorna med kartona inte hjälpte oss ett dugg
(vi visste ju inte vart vi börja då;) så sluta det med att vi gick milen istället, 1h å 20m tog dä..
va väl lite små sur en sväng när vi inte hade en blek om vart vi befann oss o te råga på allt mötte
vi 2 äckliga ormar... men när vi väl kom tillbaka så va vi förståss tooknöjda med oss själva=)

i onsdas ble det även lite vin med brudarna.. å det sluta med att ja vakna 9 på torsda möra med
världens bakfylla.. haha på 5glas vin.. men men, det blir tydligen så i äldre dar har ja hört *pik te glenn*

torsdagen spenderade ja halvt bakfull med min älskade syster.. hade super trevligt.. det är så
kul att vi har kommit varandra närmare i äldre dar ;) vi va på ikea.. käka och shoppade lite,,
sen följde hon med hem till mig å nikke å hjälpte mig å städa.. hihi!! *sööt*
-älskar dig syrran-


idag ska ja lalla runt lite på stan å sen ska vi på invigning av legends champange..



over and out!

Kommentarer
Postat av: Sofia Byh??

Älskar dej med syrran, tack för allt stöd! :)

2008-09-30 @ 12:53:52
Postat av: jag

hihi!! kul å få en kommentar av dig här fia.. alltid här för dig!!

2008-09-30 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0