back to work....

då va det dags att gå till jobbet då.. ursh va ja inte är motiverad idag!:(
håkan har inte kommit hem än heller, så det har ju inte riktigt varit som det
brukar de senaste 10dagarna.. men på freda kommer han igen så då blir väl
allt som vanligt :D

hade en liten fest här hemma i lördas oxå, me mahlin, fia å grabbarna.. ja blev
jätte full, tror att det har något med mitt tävlande om vem som kunde shotta mest
av mig å mike.. han skulle ha vunnit stort om vi skulle ha fortsatt efter 5st..
Nöjes blev det efter det, å ja säger som ja alltid gör, det är alltid roligare hemma!
Man tappar ju bort alla, så nu ser ja fram emot halloween, då blir det vee igen!!

happ, inte mycket som händer här annars, har jazzo hemma fortfarande så det
blir ju lite promenader för mig iaf.. -välbehövda!-lat-

tänkte ja skulle traska in till stan nu innan jobbet å kika på lite kläder.. :D

hoppas att allt är bra med mina bär! <3 u all!

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0