Min hel lediga helg :D

jepp då va vi inne på min hellediga helg då, som ja har 1gång varje månad :D..
den blev nästan förstörd igår då min frisör ringde o avboka min tid idag för att hon
är sjuk *tycker synd om dig anna* men ja ville såå gärna färga mig idag, så
snälla rara rebecka fick hjälpa mig :D begreppet, vill man vara fin får man lida pin,
fick en ny innebörd för mig idag, för åååhh min stackars hårbotten grät floder när
hon skulle göra slingor med hätta.. *händer aldrig igen* men som sagt resultatet blev
helt okey faktiskt!=)

Ja å malle akutshoppade lite oxå, förs 30min i mitt i city, sen fort ut till bergvik
innan dom oxå stängde, å vi hann att spendera några hundringar o fick med oss fina
kläder hem..

imorse målade ja köket oxå.. jätte nöjd! så under kvällen städade ja lite o dolade,,
sen runt tio gick ja å malle å hyrde film som vi såg tillsammans med nikke<3 och
asp! rätt så kass film faktiskt.. men men, man kan inte ha tur jämt.. ;)

imorgon vankas det dop för lilla love, sen blir det kalas på kvällen hemma hos oss..
så imöra är ja fullbokad :) Yippi!!! Hoppas alla får en bra helg!

ciao!!

Kommentarer
Postat av: emma

åååååååh. party hos helena. era fester är ju alltid rolig. ;) jag kaaanske är ledig ändå. får reda på det typ kl 17. bah, men blir nog lugnt ändå.

men PUSS. <3

2008-10-25 @ 12:32:26
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: jag

synd att du inte kom hit :( alltid roligare när embla e med!! <3 puss

2008-10-26 @ 14:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0