i brist på annat..

Litet mobiltest:

Ta fram mobilen och kolla din mobillista:

Har du pussat nummer 2?

min hyresvärd akelius.. nej inte än iaf:P

Vad har du för relation med nummer 20?

chippen.. pappas kompis som jobbar på lecab.. han har hjälpt mig med bilarna..

När ska du träffa nummer 30?
 
emelie på legends, det blir nog bara om ja hälsar på henne på legends det...

Är nummer 18 söt?

Niklas kusin Casper, jätte söt kille!

Vad var ditt första intryck på nummer 33?

Emma Sohl på plaza, helt ärligt! ja kommer inte ihåg när ja träffa henne första gången,
.. jätte söt tjej ä hon iaf!

Hur träffade du nummer 9?

Anna på legends, på min jobbintervju träffa ja henne..

Har du träffat nummer 3 senaste månaden?

Anders, min granne o cissis pojke, såg honom för några veckor sen!

När ska du träffa nummer 22 nästa gång?

Cissi min pärla, ingen aning men snart hoppas ja..

Är du nära vän med nummer 13?

Bredbandsbolaget.. nja inte så jätte nära..

Har du gått på bio med nummer 28?

Ella, ja det har vi nog gjort både 1 å 2 ggr..

Skulle du kunna bli tillsammans med nummer 50?

haha, jana på rasta, min 65åriga föredetta jobbarkompis från tjeckien,, visst vettu..

Vad pratar du och nummer 45 oftast om?

min älskade mami.. vi pratar om allt mellan himmel å jord..

Känner du nummer 1?

A-kassan, kan inte påstå att dom ligger på min favvo sida direkt :P

Vad har du och nummer 7 för relation?

Anna. kompis från deje o gymnasietiden..

Skulle du kunna pussa den sista på listan?

alltid ;) där ligger ju min älskling, nikke!




ja stal detta test från lotta, som ni kanske förstår så har ja absolut inget för mig..

å ja börjar blir sjuk....

skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0