dagen efter kvällen innan!

fy fy fy vilken jäkla dag jag haft, utan att överdriva ett endaste dugg!
lille malle är sjuk idag så jag skulle börja 11.oo istället för 13.oo..
det är bara det att det kom ingen annan kl 13. så ja har jobbat heela dagen
själv, å DET mina vänner va ingen barnlek kan ja lova... *gnällspik*

till råga på allt så bestämde ja mig för att dricka lite vin med ida igår (eftersom
ja inte skulle börja jobba förän ett).. o lite vin blev mycket vin.. vet inte hur det gick till :)
så iaf.. bakfull o jävlig, heldag med massssa folk o trött som en björn i ide så kan ja
summera att dagen har varit helt o rent förjävlig... nice ha?

hoppas eran dag va bättre,,

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0