shoppat utan att spenderat ett enda öre, av mina pengar!

idag har ja å mahlin shoppat nya skjortor till jobbet.. å på lunchen ska vi från o med ha blåa (!!!) jag sa ifrån lite o
som tur va ska vi fortsätta att ha vita på kvällarna, jobbar ju sällan lunch så det får väl gå med blått de
få dagarna.. Vi har även kikat på förkläden som vi vill ha texten fontana di trevi på. lite lyxit :)
hoppas vi får det för farbror erik :P

idag är det premiär för måndags klubben oxå, lite kluven, vill gärna vara hemma med snutt,, men himla kul att
parta me brudarna oxå.. ska prata med älsk sen å se hur han känner..

kom på mig själv igår, faan va ja saknar honom, ses ju inte alls mycke nu med allt jobb :(
<3<3<3<3 älskar min snutt <3<3<3<3

några andra ja älskar är mina bär, jenny o lotta. jenny kommer snart hit iaf YIPPI!!!!

lotta, miss you alot gums!

later...

Kommentarer
Postat av: Lotta

snyft Saknar juh dig mee juh! Håll ställningarna bara, jag e snart tillbax!

2008-06-30 @ 16:21:20
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0