Sakna..

Hur ska detta gå då, prata är ja bra på med desto svårare att skriva allt man tänker på..
Just nu känner ja mig lite ensam o har rätt så ont.. Har gjort nått med ryggen, men vet inte vad.

Snart kommer min glenn hem oxå, gud det ska bli så kul :) saknar henne lite faktiskt ;)

Lotta hon har åkt till en liten ö någonstans och lämnat mig alldeles ensam i stan, inte alltför snällt :P inte lika kul när inte hon är här...
Tur att ja har mina andra vänner som piggar upp mig iaf :) har tittat på 6 avs idag, och snart ska ja dra mig in mot stan o jobba.. suck..

Vi kanske ska skaffa katt oxå, jäätte söt svart liten tuss, som ja sitter o hittar på namn till, men vet inte än om det blir så. Måste ju höra med herrn i huset oxå.. Men hoppas kan man ju alltid.

Hoppas mina tjejer mår bra, o vet att ja tänker på dom! *sakna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0