sommarplaza..

jepp igår va det sommarplaza dags igen, inte lika vilt som sist (o glad är jag för det)
mötte massa gamla goa vänner o även några inte lika goa.. hummp

idag gick ja å glenn till mariebergsskogen o ja tog mitt första dopp.. brrrrr fattar inte hur alla barn kan bada så
länge,,, känner inte dom kyla på samma sätt som mig?
sen när ja kom hem fick ja träffa söt, inte sett han på en vecka, o det kändes underbart, Jiiissses va fin han är :)

ikväll blir det film film film med malle balle.. KUL! hon är ju en riktig pärla.. <3

städade precis balkongen för framtida vinkvällar;) så nu ska ja mysa lite med min lilla sessa..

hoppas alla mina bär har det bäst. love you all,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0