uppdatering :)

haft en jobbig jobb helg som förgylldes av lottas kalas lördag kväll:D vi gav henne en ny bikeii- herbelina
blev det,, hade super trevligt å lotta va snyggast i stan må jag säga.. skit kul att glenn kom ner så ja fick se min pärla..
kände lite på annas mage oxå=)  (hon e med bebis för dom som inte vet.. ) full som en kastrull blev jag oxå, men till min
stora förvåning kände ja ingenting i söndags å tackar för det!! mina kollegor hade väl förberett sig på en slö helena men
istället va det dom som efterfesta till halv sex på natten.. tjii fick ni:)..
Elena har börjat hos oss på fonti nu oxå, ett stort + för oss.. hon e super duktig å jätte snäll..
tur för mig, eftersom det är vi som jobbar ihop i december, då mahlin sviker oss för arena.. hmm,, lite bitter-ja tack!

nu ska ja strax tillbaka te worket å köra kvällspasset!

ja å min vackra toot!=)




ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0