übertråkiga dagar passerar förbi...

ja klarade det,, tack lotta!!

haft en fruktansvärt übertråkig dag idag.. började med att snickrarna skulle snickra i lägenheten när jag
sussade så sött.. jag vaknar till liv.. kännde mig ensam å åkte till ikea... sedan hem igen,,
äter lunch, kännde mig ännu mer ensamare... går ner på stan, köpte julklappar, känner en liten
lättnad då jag nästan är klar,, går hem... pussar nikke.. åker å köper mat... äter mat.. ser på tv..
tvättar,, niklas somnar... ja fastna på datorn.. Å slut!

visst låter det som en rolig dag... ehh nej!

hoppas imorgon blir bättre..

ciao!

Kommentarer
Postat av: ems

du är utmanad. :P sorry.

2008-12-13 @ 20:43:19
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: ems igen.

hihi. har ätit där en enda gång men det får väl bli oftare. :D drar med mig johan nån kväll när du jobbar. :) hihi.

vill verkligen med på lördag. skulle ju va hur roligt som helst. jäkla jobb vettu. :( vi är bjudna på julbord då också. :(

men försök att ha kul. ;) hihi.

puss.

2008-12-14 @ 20:21:59
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0