snart är det JUL=)

hej å hå..

helgen va jätte kul, ordentlig fest i lördags, men ja å jenny gick aldrig ut..
vi har tydligen blivit gamla och grå :P nerrå! inge sugna bara!

söndagen spenderade ja å nikke hos mina päron, julgröt & skinka, muums!
när vi kom hem därifrån kände ja att ja börja bli sjuk,, blev värre igår.. å idag mår ja som en
krossad påse nötter! suck! men snart dags för jobb, då ja inte tror det är vintersjukan längre
utan min jävla magkatarr som börjar igen.. fast 1000ggr värre känns det som..
jag tror magen vin strejkar=P

men glad e ja ändå för i morgon är det JULAFTON... YIPPI!!


tog ett kort på mig, mamma, mormor & mormor Ruth.. 4 generationer!=)




sen ett på min fiiina julgran!!




GOD JUL MINA HJÄRTAN!!


ciao..

Kommentarer
Postat av: emma

åååh, va jag tycker om att se kort på mormor rut. :D henne träffar man ju aldrig längre. :( du måste hälsa så mycket till henne, och päronen. :D din mams har jag ju inte träffat på flera år. neeej, livet är inte så bra som förr. året om i hällekil, öa, kollektivet och allt va det va. :D fan va jag saknar den tiden!

och riktigt fin julgran förresten. ;)

GOD JUL!

puss.

2008-12-23 @ 20:18:46
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0