helgstäd??

alla som känner mig vet att jag älskar att städa, men just denna dag har ja
absolut ingen lust :( ja är ganska sliten efter helgen som för mig började i torsdag.
ja å mamma va på Abba.. eller ja inte riktiga abba utan en show.. sen mötte ja upp
Toot  på pianobaren, och det blev vin å sång.. haha lite för mycket vin för mig kan
jag lova, rööötjuut å det va min första gång.. vaknade på fredag eftermiddag med
ett huvud som kändes större än en badboll... förbannade rööötjuut...  :( men då har
jag lärt mig det iaf :P

Fredagen bestod av jobb & vääldigt mycke huvvevärk.. sen kom lördan som
endast bestod av jobb, från morron till ja kväll.. kom iaf hem till en mycket gosig
pojkvän som gjorde mig gla å lycklig igen :D 
så idag,,, ja idag måste ja städa.. å ja vill inte.. någon som ställer upp???

sen vill ja lära mig hur man kan länka till vänner i ett inlägg... hjälp!


puss å kram, hele da´n!

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Markera namnet på den du ska länka till. Klicka på den lilla bilden som ser ut som en kedja (länk), där skriver du in adressen till det du ska länka till... :-) Kärlek till dig!

2008-12-07 @ 22:59:03
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0