3dagar jobb= 3dagar ledigt!!=)

Ja, nu ska ja snart åka till jobbet :/ inte ett dugg sugen.. men jag försöker
tänka possitivt., ja jobbar tis ons å tors,, sen e ja ledig freda lörda å sönda :D
å då ska det bli fest=)) älskade glenn kommer hem så det ska bli riktigt kul..
med lite tur så hinner mina nya singstar skivor komma hem, men det tror ja faktiskt inte..

men det blir ju lite galej nästa torsda också.. på juldagen så i värsta fall får man väl
använda dom då=)... köpte, ABBA, Disney å svensk schlager.. (mest för jennys skull
för då kanske hon också sjunger lite=) )...

Fredag blir det frisören kl 10 å det ska bli himla kul.. lite julfin vill man ju  va..

jaja-- men bästa att trilla iväg till jobbet nu så jag bara har 2 jobb dagar kvar=),,,

imöra fika med emma, ella å tindra =) kuuul!


ciao.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va!? Jag sjunger ju alltid med i singstar...fast tyst i bakgrunden då någon annan har micken ;)

2008-12-16 @ 15:37:22
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Jahaja? Och här har man då inte blivit inbjuden till nåt sång-galej på fredagen när man nu är ledig och allt. gråt gråt gråt

2008-12-16 @ 18:58:13
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0