skit telefoner...

ÅÅÅ så trött ja blir på dessa jäkla skit mobiler,, inte nog med att min nya fina mobil är
på lagning pga att den levde ett eget liv o sket fullständigt om ja behövde vakna av
alarmet som vägrade sätta igång, nu ska även min gamla bettan krångla o vägrar
ladda sina batterier.. herregud vilken otur man ska ha då :(...
igår märkte ja oxå att min älskade skruttis behöver åka hem till papi på lite bilvård..  jag o mahlin
hade varit på bergvik, o vi puttrade (bokstavligen) fram med lilla skrutt som ett ånglok.. suck suck!!

igår va det "spendera hela lönen" dagen för mig o mahlin. å i min mening lyckades vi faktiskt ganska bra..
både på gott å ont,, ja fick dock mycket fina saker för mina pengar,, det blev bla. 2 par skor, en väska,
3par tjocka stickade tröjor, o lite mer saker som man måste ha.. mahlin däremot lyckades så tag på
6par skor, 5 tröjor, massa underkläder, like ikea saker o smink:) så overall så tyckte ja att vi gjorde ett bra jobb!
Nu undrar ni väl va vi ska leva på, men vi har en plan ;) i närmare 2veckor nu innan lönen har ja haft 32:- på mitt
konto, å dom fanns ännu igår näre lönen trillade in.. :) tur att man får dricks:):)

dags å dra iväg till fontana på ett lunch pass-suck
å sen är det dags för sista schemalagda passet på ledgens-pust!

Ha så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0