jepp det är sant!

nu har jag äntligen insett att ja förmodligen är den sämsta bloggaren ever, har inte mycket att skriva så därför skriver ja inge istället. alla som känner mig vet att ja mycke hellre pratar än skriver, men då ja knappt har tid att prata längre (haha i know,men alltså inte lika mycke pga allt jobb=) så måste ja ju kompromissa...

over all så är allt toppen för hellen, niklas o ja har det fin fint,, iaf enligt mig:) han är så söt o go.. har absolut inget att klaga på, på kärleksfronten..
my bär träffar ja lite då å då. dock är ju glenn back in nörrland, men hon är i allafall bara ett telsamtal bort.. toot is also back in town, gööttttt,, hade ju saknat henne lite ;)

Mahlin måste ja ju säga att ja gillar skarp, första gången ja träffat en tjej som är, om inte mer, störd än mig :) love her!


hoppas alla där ute har det bra,,, snart får det bli singstar igen brudar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0